Súlyos problémák a parkolási rendszerrel

2020-02-26 11:13:00 Farmosi Nóra

hírkép

Az utóbbi időben olvasóink is jelezték, de a szerkesztőség három (!) tagja is tapasztalta, hogy gondok vannak a budapesti Aréna Pláza parkolási rendszerével. A súlyos jelző azért indokolt, mert a munkatársak is felkészületlenek.




Az egyik eset február 12-én 21.40-kor történt. Premier előtti vetítésre érkeztünk, felvidéki magyar és más kollégákkal. Egy óra plusz járt az ingyenes parkolási időkhöz. Tanú előtt (!) betettem a parkolójegyet az automatába a sárga feljárónál, s azt írta, ingyenes a parkolás. Három percen belül a sorompóhoz értem, s mégse engedett ki. Utólag visszafejtve az esetet, valószínűleg pont a sorompó előtt járhatott le az idő, ami azért a szolgáltató hibája, mert az automatánál történt érvényesítés után ilyen esetekre időt kell biztosítani a parkoló elhagyására. De ez még önmagában nem lett volna gond. Ám a sorompótól felhívott diszpécser közölte, hogy a jegy nem lett érvényesítve automatánál. Ez ekkor lehetett tévedés is, ám az, hogy ezt a valótlan dolgot meggyőződéssel erőltette, s azt, hogy vissza kell menni (ami rendkívül kellemetlen egy jóhiszeműen eljáró ügyfélnek), mert a kedves vevő nem járt még az automatánál, már kifejezetten bosszantó.

Az viszont már a fogyasztói jogok kifejezett és egyértelmű megsértése, hogy mikor illendő bemutatkozást követően kértem egy ügyeletes vezetőt, és megkérdeztem az eljáró ügyeletes nevét, hogy mindezt elmondjam, szimpla elutasítás volt a választ. Nem mondok semmit - közölte a diszpécser, majd odahívott még valakit, aki szintén nem mutatkozott be. Amikor kértem, vegyünk fel jegyzőkönyvet, ezt megtagadta. Amikor panaszt szerettem volna tenni írásban, azt közölte: keresse meg az Aréna Pláza honlapját.


Én inkább megírtam, s természetesen megpróbálom megkeresni az egyébként általam igen kedvelt Aréna Pláza parkolóüzemeltetésért felelős vezetőjét is. Főleg azután, hogy két olvasónk, egy kollégám és a feleségem is arról számolt be, hogy bizony csak segítséggel tudta elhagyni a parkolót, mert nem működött megfelelően az az automata, ahol kezelték a jegyet.