Így nyerhetsz vagy veszíthetsz
2011-11-03 07:42:00 szorenyi.p
A sport mindenkié! Ezzel a címmel indítja 2012-es társadalmi célú kampányát a pozitív társadalmi változások eléréséért három évvel ezelőtt életre hívott Médiaunió.
A társadalmi célú kampány témájára beérkező javaslatok közül a Kuratórium 2012-re konkrét, témát választott. Schmidt Mária a Kuratórium elnöke elmondta: „Elsősorban azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia évében kiemelten fontosnak tartjuk, hogy felhívjuk a figyelmet a tömegsportra is.
Rudolf Péter, és Novák Péter a Kuratórium tagjai így indokolták a választást: a felhőtlen mozgás, a sport az örömet okoz, és boldogságot! Ugyanakkor a sport nem csupán az élsportot jelenti. Vannak olyan sportágak, amelyeket ráadásul szinte semmilyen kommunikáció nem segít.
Somody Imre Kuratóriumi tag kiemelte, hogy a javasolt kampánynak főképp a fiatal generációkat kell céloznia, de nem szabad megfeledkeznünk az idősebb generációkról sem, hisz’ az egészségtudatos gondolkodás az ő életüket is meg kell határozza.
Hankiss Elemér Kuratóriumi tag pedig a túlsúlyos emberek problémájára hívta fel a figyelmet, amely ellen elsősorban maguk az egyének tehetnek.
A Kuratórium tagjai felhívják a figyelmet arra, hogy a sport erősíti a társadalmi kohéziót, kitartásra nevel, megtanít koncentrálni, veszíteni, nyerni, küzdeni, továbbá csapatban, másokkal együttműködve játszani. Éppen ezért a kiválasztott témának önmagán túlmutató jelentése is van.
A Médiaunió jelenleg is futó kampánya az "olvass esti mesét a gyermekednek és tölts vele több tartalmas időt!". Az unióban részt vevő médiák összesen 1 milliád forintnyi felületet biztosítottak ennek a kampánynak.