A csapból is Budapest folyt!

2012-04-26 11:40:00 V.J.

hírkép

Főképp csobbanni és vásárolni érkeztek Budapestre a külföldiek a téli szezonban. A válság és a Malév csődje ellenére sikeresnek tartja a Magyar Turizmus Zrt. a magyar főváros téli reklámkampányát. A téli holtszezonban a turisták 79 ezer vendégéjszakát töltöttek nálunk.



A legnagyobb sláger továbbra is a fürdőtúra, de tovább növekedett a kedvezményes Budapest Kártyát váltó külföldi turisták száma is. Ezt is megtudhattuk a Kempinski Hotelben tartott sajtótájékoztatón. A BWI kampány kreatívja olyan sikeresnek bizonyult, hogy elhangzott az is, hogy jövőre is meg kellene tartani a meleg és hideg csapot ábrázoló arculatot.

Az immár hatodik alkalommal megvalósult Budapest Winter Invitation (BWI) akcióra 1 millió eurót költött a Turizmus Zrt.. A kampány ideje alatt - 2011. november 15. és 2012. március 31. között - különleges kedvezmények várták a magyar fővárosba látogatókat. A három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy ingyen kapták az utolsó éjszakát, további kedvezményeket is igénybe vehettek a BWI voucher kuponfüzet segítségével. A legtöbb vendég a hagyományos országokból, Angliából, Németországból és Olaszországból érkezett. A fürdők mellett új elemként nagyon kedvelt volt a decemberi téli vásár a Vörösmarty téren.

Közel húszezren vették igénybe az ingyenes fürdőlátogatási lehetőséget, melyben három történelmi fürdő vett részt. Az egymillió eurós marketingköltésből bőven jutott internetes és nyomtatott megjelenésre. Az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálokon 58 millió kattintás mutatja az akció sikerét. A most lezárult kampányban 54 szálloda, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport, a Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment, a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a Legenda Kft., a Wizz Air és a Sixt autókölcsönző vett részt.