2 milliárdot költhet az AMC

2014-01-03 18:09:00 szorenyi.p

hírkép

A Magyar Turizmus Zrt. AMC vezérigazgatósága belföldi és külföldi feladatokra hirdetett tendert. Belföldi fogyasztói kampányainak, illetve külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására 24 hónapra keres partnert az MT Zrt. Az összeg elérheti a 2 milliárd forintot - írja Kreatív.



A cég a szerződés értékét nettó 750 millió és 2,1 milliárd forint közötti összegre becsüli. A kiírás szerint a keretmegállapodás alapján kötendő szerződések értéke és gyakorisága: évente legalább 10 darab belföldi fogyasztói kampány teljes körű lebonyolítása, illetve évente legalább három darab magyar élelmiszerekre vonatkozó külföldi élelmiszer-promóciós akció szervezése.

Az ajánlatkérő alkalmatlannak minősíti a részvételre jelentkezőt, ha nem rendelkezik az előző három évre összesen legalább nettó 600 millió forint árbevétellel, amely kommunikációs szolgáltatásokból származik médiavásárlással együtt.

Az alkalmasságnak az is a feltétele, hogy az elmúlt három évből összesen legalább hét darab, egyenként legalább nettó 15 millió forint értékű, teljes körű kommunikációs ügynökségi munka referenciával, illetve legalább három darab, összesen minimum nettó 30 millió forint ellenértékű magyar termékekre vonatkozóan külföldön teljesített élelmiszerpromóciós-akció tervezéssel és kivitelezéssel kapcsolatos referenciával kell rendelkezni.



A kiválasztott cég Magyarország mellett Németországban, Romániában és Szerbiában is akciózik majd.