A METRO a magyar termékekre esküszik

2015-06-04 18:13:00 superadmin

hírkép

Ünnepélyes keretek között megkezdődött a Magyar Hetek eseménysorozat a METRO áruházakban. Június hónapban magyar beszállítóinak termékeit népszerűsíti az üzletlánc. A megnyitón részt vett többek között Glattfelder Béla gazdaságszabályozásért felelős államtitkár és közel húsz magyar beszállító vállalkozás vezetője.



Az áruházlánc vezetősége büszke arra, hogy mindig friss és minőségi alapanyagokat szolgáltat vásárlóinak, ezzel a gasztronómia területén is számottevő lábnyomot hagyva. Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi vezérigazgatója megosztotta hallgatóságával, hogy ő személyes kapcsolatot is tart visszatérő vásárlóival. Ez a filozófia hatja át, és határozza meg az üzletlánc által képviselt értékrendet a kereskedelmi piacon.

Beszédében kiemelte a következő gondolatokat: „A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO célja a magyar vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a magyar termékek népszerűsítése. a magyar beszállítóink termékei alapvető fontosságúak kínálatunkban, hiszen  a hazai ízvilágot, szokásokat kizárólag a magyar termékek tudják kiszolgálni.”

Beszállítóikkal már évek óta együttműködve teremtik meg egy magas fokú szolgáltatóipar alapjait.

„Mi országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek és beszállítóknak, emellett pedig a minőségi követelmények, szabványok betartásában képviselőink is folyamatosan segítik beszállító partnereinket, megalapozva a versenyképességük egyik fontos kritériumát.” – magyarázta Horváth Imre a sikeres partnerség mögött lévő elveket.

A saláta, ami reggel 7-kor még a földben várja, hogy 8 órakor leszedjék, már 12 órakor a tányérunkra kerülhet egy étteremben. Vásárlóik között Michelin csillagos éttermek séfjei is szerepelnek, ezért az első osztályú termékek megléte elengedhetetlen, melyek tárolása is sarkalatos szempont. A körbevezetésen egyértelműen kiderült, hogy professzionális kialakított tároló rendszer, ami biztosítja ezt.

„A magyar termékek népszerűsítése szintén fontos számunkra, éppen ezért számos kiadványban és esemény keretében mutatjuk be a kiemelkedő minőségű, magyar termékeket.” –mondta el beszédében Horváth Imre.

Glattfelder Béla a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára egyetértett a METRO áruház szellemiségével, és elmondta, hogy „a kormányzat kiemelt célja a magyar kkv-k támogatása, üdvözölnek minden olyan piaci törekvést, mely ebben segíti célkitűzéseiket. A jó minőségű és elegendő mennyiségű magyar termék mindig a legjobb alternatíva a külföldi kiváltására, ráadásul a magyar termékek ízvilága és megjelenése áll legközelebb a hazai ízlésvilághoz.”

Az ünnepélyes esemény keretei között Horváth Imre, a METRO kereskedelmi igazgatja és Kecskeméti Attila, a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ügyvezetője együttműködési megállapodást írtak alá. A legfontosabb eredménynek azt tartják, hogy még szélesebb körben találkozhatnak a fogyasztók a védjeggyel jelölt termékekkel. ezzel újabb lépéssel kerülünk közelebb az egységes eredetjelölés kialakulásához.

S.N.