Uganda kampányterve csúfos bukás volt
Politikusok és az aktivisták is bírálták
[Ujvári] publikálva: 2019-02-09 18:04:00 | Nyomtatás
Uganda turizmusért felelős minisztere, Godfrey Kiwinda úttörő ötlettel állt elő: országát formás és szexi nőkkel kívánta népszerűsíteni, a hölgyeket nemzeti látványosságként beállítva. A miniszter a Miss Curvy Uganda szépségverseny finalistáit képzelte el az új turizmusmarketing zászlóshajójaként, hogy vonzó külsejükkel megnyerjék Ugandának a külföldi látogatókat.
“Gyönyörű természetes adottságokkal megáldott hölgyeink vannak, akikre csodás érzés ránézni. Miért nem használjuk őket stratégiaként, hogy több turistát vonzzunk be az országba?” – kérdezte a héten, a szépségverseny megnyitóján, Kampalában a miniszter.
Az ötlet nem aratott osztatlan sikert, a politikusok, a jogvédő szervezetek és a közvélemény is élesen bírálták a nők felvonultatását. Női jogvédő csoportok felháborítónak tartják, hogy turistaattrakcióként akarnak beállítani nőket egy olyan országban, ahol szerintük férfiak ragadhatják őket magukhoz a nyílt utcán. Az egyik kormánytag egyenesen a sztriptízhez hasonlította és szégyenteljesnek nevezte Kiwinda ötletét, ami szerinte “határozottan nem fog megvalósulni” - áll a The Guardian beszámolójában.
Galéria:
A kategória további hírei:
Egy magyar recepciós mesél
Életveszélyes a túrázás
3. Emeletes ülések a repülőkön
Ez (is) lehet a jövő
Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el
5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap
Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó
Két év tombolás után csak a férj
7. Nádas Tamás barátom emlékére
Lezuhant a műrepülő világbajnok
8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat
A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye
9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket
Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat
Szex kölcsönbe
Szépség és kitartás